Wiadomości

"Pozory mylą – dowód nie"

Data publikacji 01.08.2015

Tyscy policjanci włączyli się w realizację kampanii społecznej "Pozory mylą – dowód nie". Jest to kolejna edycja kampanii realizowanej przez Browary Polskie. Tegoroczne hasło kampanii to "Odpowiedzialny sprzedawca". Jej celem jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.

Tegoroczna kampania została zapoczątkowana w ostatnich dniach czerwca konferencją prasową podczas której zwrócono uwagę na konieczność podnoszenia kwalifikacje sprzedawców w obszarze asertywnych zachowań dotyczących odmowy sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. Szkolenia sprzedawców możliwe są między innymi za pośrednictwem platformy dostępnej na stronie internetowej www.odpowiedzialnysprzedawca.pl . Na potrzebę wsparcia przedmiotowej kampanii wskazał Komendant Główny Policji nadinsp. Krzysztof Gajewski, który wskazał na potrzebę wsparcia kampanii poprzez prowadzenie wzmożonych działań profilaktycznych, jakie policja będzie realizowała w okresie wakacji w obszarze zapobiegania sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. Zadania te są również realizowane przez tyskich policjantów.

Powrót na górę strony